Information från styrelsen

  • 29 jan 2015
Nu har det blivit nytt år så är det dags för det årliga medlemsutskicket till alla klubbens medlemmar. Brunnsvikens Kanotklubb har nu i över ett års tid anlitat Kansliet AB som sköter våran föreningsadministration och hemsida. För de allra flesta kommer detta utskick att komma via e-post,om man mot all förmodan vill ändra på detta eller ändra era personalia så görs detta genom att skicka e-post till medlemsregister(a)bkk.se
 
Det är fortfarande högt tryck på våra kanotplatser, har man frågor kring detta så skickar man e-post till kanotplats(a)bkk.se . Vi kommer att lägga fokus på detta under våren 2015, för att kunna få fram lediga kanotplatser till aktiva kanotister. Vi prioriterar aktiva kanotister och att man ställer upp och bidrar med ideella krafter till föreningen inom någon utav våra sektioner motion-tävling, långfärd eller fastighet.
 
Har man kanotplats så räknar vi med att du ställer upp minst en gång per år på någon av våra städdagar eller att man bidrar med annan funktionärssyssla under året. Om man inte uppfyller detta så kommer en arbetspliktsavgift på 250 kr att påföras vid nästa års medlemsutskick. Observera att arbetsplikt endast gäller medlem med kanotplats. Nycklar och p-tillstånd sköts genom ansvariga inom föreningen, har man frågor kring detta så kan man skicka e-post till fastighet(a)bkk.se. Fortlöpande information kring detta kommer att finnas på
hemsidan.
 
Om man mot all förmodan inte vill vara kvar som medlem i Brunnsvikens Kanotklubb så kan man också meddela detta genom ovanstående e-postadress. Har man ingen annan avgift än medlemsavgiften så kommer man att försvinna från medlemsregistret vid utebliven betalning. 
 
Har ni frågor och funderingar kan ni kontakta oss på styrelse(a)bkk.se eller titta in 
 
Mvh Styrelsen Brunnsvikens Kanotklubb